16. april 2010

Sus og dus!

Livet raser avsted i så høy fart at jeg vet ikke helt om jeg er med! Denne uken har jeg vært på skole både på Evenstad, Rena og er i skrivende stund på Tynset. Mye skulle være klart før det braker løs med skiskytting på Kroken og navnedag i Trondheim. Hadde en travel dag i går, men ble omsider ferdig med å barnesikre huset mot disse skiskytterne og pakke til Tynset/Trondheimstur. Det måtte også bøtes, strikkes og fikses til utsalget på søndag. Vi kom bare 5 minutter forseint på skolen idag, og jeg kan endelig slappe av (?), for nå er bilen ferdig pakka og Kim kommer forhåpentligvis oppover utpå ettermiddagen. Da blir det hotellopphold i helgen og navnedag med slekt og venner :) Nå er Anders klar igjen med sine vegetasjonssoner, typografier og klimasoner - så det er påtide å følge litt med mens jeg nyter en varm kopp med te.

2 kommentarer:

  1. vegetasjon, topografi og klima er superspanande! god tur til trondheim og heilt sikkert ein fin namnedag for flott tanteunge

    SvarSlett
  2. Tusen takk :) Ha haft ei rasande fin hælg, å ete ei god tropisk aroma kake (som e menna kom frå sepå Søre) :) Skulen på Tynset æ jælma bra, nesten synn å måtta skulke laurdan pga. navnfæsten.

    SvarSlett