21. mars 2010

Sportssøndag!

Brukte også noen minutter på PhotoScape i dag. Moro å leke seg med bilder.


Dette var dagen for å slappe av og lade batteriene! Kim dro på jakt mens jeg tok rekord i lang, varm dusj! Før jeg skulle late meg tok jeg klesvasken og forberedte til en tovemaskin men pannebånd og tøfler. Eivind kom luskende inn for å nyte sportssøndagen (siden han ikke har parabol omdagen)! Der satt vi da - han med vassflaska si og jeg med bondingen min! Vi kosa oss stort da Northug svinsa og svansa seg over målstreken :) Den gutten, den gutten - han kan å terge på seg gråstein (svensker). Det var en stor dag i sportens verden - og den siste i sesongen :( I løpet av tv-tittinga fikk jeg strikka en tøffel og et par stubbvotter som ble alt annet enn like store - så de tar jeg sjøl! Liksom ingenting som går som det skal med produksjonen omdagen! Men i morgen er det en ny dag med nye muligheter! Blanke ark og fargestifter - eventuelt store nøster og nykveste strikkepinner! Basun gikk til angrep på nålputa mi sta - ikke særlig smart. Men to av tre nåler var strødd utover stuebordet, så det var bare en i puta - og den er der fortsatt! Gudskjelov for det! Da er det snart på tide å finne senga! Skal bare, skal bare!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar