24. mars 2010

Innspurt til søndag :)


Nå går det slag i slag til søndagsåpent Stabbur og påskeferie! De siste dagene har jeg vært på ekstrem-sparktur med Mårten og Akilles. Det var blank is, to ivrige bikkjer og en gira Marit. Turen ble ikke lang siden jeg var redd for å miste kontrollen på "kjøretøyet" og kjøre på bikkjene. Hadde gledet meg til ny tur, men det må vente til sparkføret vender tilbake. Jeg hadde også noen timer på skolen på tirsdag - ikke så stort utbytte av det, der jeg satt å planla mine strikkeprosjekt. Er spent på å sjekke posten å se om jeg har fått strykemerker hos Randi - da blir det flere pannebånd :) I gårkveld jobbet jeg og Marita som postkvinner! Vi kjørte ut lapper ang. åpen kafé og utsalg i Stabburet - med så få lapper igjen - må jeg si vi gjorde en god jobb. Siste del av post-runden tar vi i dag! Søndag eller mandag tar jeg turen til Skjåk på påskeferie. Skal bli godt å bare slappe av å stenge ute alt av skole og jobb en ukes tid :) Kim blir også med til Skjåk en tur!


Nå må jeg se å komme igang her - har litt husarbeid som venter samt forberedelser til søndag. Og plutselig kommer Marita - klar for en ny postrunde! Kim er allerede ferdig på jobb, så jeg må få rævva i gir så det ser ut som jeg gjør noe fornuftig!

1 kommentar:

  1. God morgen min snelle!
    Sov litt lenge og gikk dessverre glipp av soloppgangen, men er ved godt mot:)
    Tenker å unngå den verste trafikken og satser derfor på en postrunde litt utpå dagen - hvis det er greit for deg?

    SvarSlett