20. mars 2010

Endelig helg :)

Etter tre dager på jobb, har jeg endelig tatt helga! Har servert og vaska etter de energiske birkebeinerne som i dag måtte legge ut på ski over fjellet i strålende sol og trått føre! Etter et møte med bildøra i går kveld var jeg usikker på hvordan denne dagen skulle gå, men en ekstra bulk i hode hadde ingenting å si. Det var godt å komme hjem mens det fortsatt er dag og mens sola skinner! Hadde jeg hatt bare litt mer energi skulle jeg gått tur med Mårten, men det må vente til etter ettermiddagsduppen! Har store planer for de kommende dagene, siden ny utsalgsdag i Stabburet allerede er neste søndag! Har bare hatt ulykka strikkeprosjekt de siste dagene, og derfor heller ikke lyst til å blogge! Men i dag var jeg innom å kjøpte noen merker (?) som jeg skal stryke på pannebåndene jeg har laget til små prinsesser og prinser! Har også mange andre planer, men må strukturere og organiserer alle de ville planene mine før jeg tørr skryte på meg alt jeg har tenkt å gjøre! Jeg kan nesten ikke bli stittende her... må strikke, har lyst til å strikke :)

2 kommentarer:

  1. Kjære venn!
    Æ sitt her på Imsroa og vente på at du ska oppdater bloggen din!!!
    Come on...come on...I like it!
    Produsert nå meir eller?

    SvarSlett
  2. Produksjon pg produksjon fru Blom! Det går litt opp og ned på den derre kvaliteten! Laga nettopp noen fine pulsvotter... men de ble ikke like store gitt :( Men et par tøfler har jeg rodd i land i dag! :)

    SvarSlett