14. mars 2010

Photoshoot på Kroken


Målet for dagen var å ta få tatt bilder av luer og pannebånd - og ikke minst komme seg ut i det fine været. Derfor lånte jeg to sparker og tok med meg Marita og Mårten på sparktur! Med så fantastiske modeller gikk photoshooten smooth :) Resten av dagen brukte jeg på å gjøre ferdig alle hylle-hønene, som jeg nå nettopp har tatt ut av vaskemaskinen. I morgen kommer det helt sikkert bilder av dem på bloggen. Har også tatt opp kampen mot en trojansk hest som kom snikende inn på dataen - tror jeg har fjerna fanskapet, men man vet aldri.
Kim, Basun og Akilles kom hjem i kveld - lykkelig men sliten! Kim har oppdatert http://www.jaktgutta.com/ om helgens hendelser.
Nå må det strikkes og produseres her skal det bli noe å tilby kundene på palmesøndag!


1 kommentar:

  1. Alle var enige om at det hadde vært en fin tur...unntatt Marita som er stiv i avsparkbeinet:P

    SvarSlett