17. mars 2010

Den rare dagen på Kroken


I går var en rar dag! Det hele startet med at jeg sto opp og dro på skolen!! RART! Fikk flere kommentarer da jeg ankom klasserommet - for meg hadde de ikke trodd de kom til å se mer! Jeg holdt ut timene med Stats- og kommunalkunnskap - og følte jeg dro nytte av forelesningen/ oppgaveløsningen! Ikke værst :) Da jeg kom hjem foreslo Kim at vi skulle gå "runden" med hundene - også litt rart!! Kim pleier ikke være primusmotor når det gjelder å gå lange turer med meg :p hehe! Men det var godt både for oss og hundene å komme seg ut. Da vi kom hjem dompa vi ned i sofaen og var veldig klare for å se litt tv, men den gang ei. Parabolen vår hadde dødd fordi naboen hadde fiksa sin egen parabol. I tillegg fikk jeg sikringen til å gå, så da hadde vi ikke mulighet til å se film engang. Ekstra sikringer er ikke sånt vi ungdommer har liggende i huset! Utpå kvelden kom Eivind hjem - det var også litt rart! For han har vi ikke sett siden... hmm... januar kanskje! Men det var koselig å få hjem igjen jegeren på to meter! Noe av det rareste er vel at jeg ikke vant på Extra'n min, jeg som var så sikker på at det skulle tikke inn noen hundretusen. Håper jeg har bedre lykke i kveld med Vikinglottoen min! Hele dagen endte med skummle, svake katteskrik. Jeg lette gjennom kjelleren - men der var den ikke. Forresten ikke noe smart for en katt og bevege seg inn i vår leilighet, med så mange kattevonde hunder. Vi fant katten på loftet til slutt. Tror det var de som skulle "fixe" parabolen som har stengt den inne der. Kattepusen ble veldig glad for å komme seg ut på nattens musejaktmarker igjen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar