13. mars 2010

Home sweet home!

Da er vi (jeg og Mårten) endelig hjemme igjen etter et liten helg på farten! Det ble knappe 7 timer med skole i dag - før jeg og Marita vendte nesen hjem. Denne gangen kjørte vi riktig på første forsøk - og brukte da ca 4 timer hjem inkludert en liten stopp på Europris i Trysil for å undersøke hobby utvalget deres. Det var et yrende fugle- og dyreliv langs veien i dag også, men denne gangen på norsk side. Vi lokaliserte både en tiur og to elger, som kunne alt om å passe seg for farlige biler! Mårten fant jeg igjen på Rena, så nå er vi gjenforent på Kroken.

Kim er i Melhus hos Vemund i helgen - jeg mottok en mms tidligere i dag med bilde av en død rev, så jeg går ut i fra at han har en fin helg også. Akilles hadde fungert superbra, og Kim klarte å fange seansen på film - blir moro å se!

Nå skal det gå an for alle å kommentere innleggene mine på bloggen. Så da er det bare å kommentere, diskutere og spekulere i veg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar