25. mars 2010

Morgenstund

I dag spratt jeg opp klokken 7 igjen :) Har smurt niste til Kim og sendt han på jobb! Om to timer skal jeg og Marita på befaring på Klettsetra - der vi i sommer skal registrere kulturminner. I går fikk jeg svar på en oppgave jeg har levert på skolen i Stats- og kommunalkunnskap - må si jeg ble veldig glad og lettet da det sto "dette var bra" og "godkjent". Da slipper jeg å skrive opp igjen den oppgaven, som jeg hadde fryktet. Fikk jo strykemerker i poster hos Randi, så nå er det bare å strikke kronepannebånd til den store gullmedaljen. Har strikka to kroner, ett par tøfler og et vanlig pannebånd. :) Marita har gått amok i bunkersen og produsert et stort antall såper - hun har et tempo jeg ikke kan konkurrere mot, men må heller sette meg egne mål for dagen! Nå er det faktisk i ferd med å bli tomt for garn igjen, så jeg vet ikke helt hva dagens plan er. Kanskje jeg skal bake noen kaker - slik at jeg får tømt kjøleskapet for egg og melk før påske :) Bra plan! Venter kaffe-besøk fra Skjåk i dag, og en Trysiling på svipptur - så kake hadde nok ikke vært så dumt! Men nå først; frokost og sæter-tur! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar