17. mai 2010

Hipp hurra!

Da er en lang nasjonaldag over! Jeg starta dagen med noen timer på jobb, der jeg solgte kaffe og kaker til den store gullmedaljen. Til min store overraskelse fikk jeg gå tidligere enn antatt og kunne dra hjem for å feire dagen. Har aldri fått på meg bunaden så raskt og dro rett opp til Evenstad for å se hvordan det gikk med salget av brukskunst! Etter en utrolig god middag ble årets 17. mai fotballkamp arrangert. Det var jentene mot guttene og kampen endte tilslutt 3 -3. Da hadde en mett kropp fått nok mosjon og måtte slappe av med enda en kopp kaffe appå maten. Marita kunne rapportere om et bra salg på Evenstad og nå kan hode snart hvile på puta. Skjønner nå at det ikke var smart å plassere en løpsk tispe mellom to hannhunder i bur - men håper også de faller til ro snart. I morgen venter en hjemme-eksamen, så det er bare å komme seg opp til hverdagen igjen. Personalledelse og kompetanseutvikling står for tur!
Måtte motivasjonen komme og arbeidslysten bestå.
Måtte fagkunnskapen ha blitt lagret så jeg skal kunne få
EN A!
Natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar