22. mai 2010

Godværsuka

Dette har vært en strålende uke til tross for hjemmeeksamen! Har jobbet hardt for å få en mørk rosa farge jamt over hele kroppen og spist grillmat til den store gullmedalje. Dagene med hjemmeeksamen var harde siden sola skinte ute, mens jeg måtte sitte inne å skrive. Men jeg unte meg noen velfortjente timer med pause ute i sola. Fredag hadde jeg husvask (gangvask) men må fortsette det prosjektet i helgen. Tenkte å vaske og rydde litt til vi får fornemt besøk fra Skjåk. I gårkveld grilla hele gjengen ute i varmen. Etterpå hadde vi "gårdsfotball" der alle på hele gården deltok (unntatt halte-Lurås). Det var en spennende kamp - og ingen vet hvem som vant. Etter fotballkampen tok vi en runde med volleyball - og igjen vet hvem som vant da heller. Det var for moroskyld og litt for trimmen etter et volsomt matinntak. Hadde tenkt å starte med den store, skummle arealplan-oppgaven som skal leveres snart - men oppdaga at kommuneplanen til Skjåk var under "oppgradering" eller noe sånt, så da vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Tror jeg kan begynne med en annen del av oppgaven, men det firster så lite. I dag har jeg hatt noen timer på jobb - der var det fullt kjør og masse folk. Så jeg lurer på om jeg rett og slett skal ta helga og kose meg disse røde dagene (med unntak av litt golvvask og rydding).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar