4. mai 2010

Eksamenslesing

Nå har jeg oppdatert "mine produkter" mellom lese-øktene. En vinkjole i mariusmønster er også på tur - bare den blir tovet. Personlig vil jeg kalle mønsteret Mårtenmønster, siden det er selvtegna med inspirasjon av mariusmønsteret. Får altså tid til å strikke litt, selv om jeg har fordypet med i parlamentarismen de siste dagene. Jeg er ikke så effektiv som jeg hadde håpet - så det blir spennende å se hvor høyt mitt kunnskapsnivå er når eksamensdagen kommer. Har totalt tre eksamner i år - men den første vil jeg tro er den værste, siden faget ikke ligger naturlig for meg :p

Gleder meg stort til Martin skal komme til Evenstad i arbeidsuken sin å få se hvordan vi har det her. Ser for meg Martin som den perfektet Evenstad-studenten når den tid kommer. Han skal få jobbe med både fisk, mus og elg denne uken, i tillegg må vi prøve finne på noe moro på ettermiddagen - om ikke gutten blir totalt utslitt av alle inntrykkene han får!

Neste uke har jeg jo eksamen, men etter den skal jeg vende nesten nordvest, og ta meg en tur hjem til Skjåk. 17. mai skal jeg jobbe - så nasjonaldagen blir feiret i Østerdalen i arbeidsantrekk og behagelige sko (ikke tung, trang bundad og trange sko).

Nå må jeg tilbake til parlamentarismen, maktfordelingsprinsippet og folkesuverenitetsprinsippet - målet for dagen er å komme gjennom 4 kapittel!! Phuuu...
Har en følelse at det har kommet noe nytt på www.jaktgutta.com - for de som er intressert i jakt og sånn :p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar