30. april 2010

Oppsummering av uken!

Nå våkna jeg brått opp og oppdaga at jaktrapporten skulle være levert før i morgen, at det må søkes på reinsjakt og at butikkene er stengt i morgen. Jeg som hadde håpa på godvær og skulle kjøpe grillmat i morgen! Sånn kan det gikk når man ikke er med! Tidligere i dag fikk jeg meg en vekker når jeg såg hvor mange eksmaner og oppgaver som skal leveres på kort tid, og at den gode støtten fra lånekassen stopper opp i slutten av mai. Men jeg har begynt å lese til stats- og kommunalkunnskap i dag - har jeg lest om profesjonsrollene og om makt! Kim har vært skoleflink i ukesvis nå, men har igjen litt på bacheloren enda! Det står respekt av den arbeidinnsatsen han har vist de siste ukene! I morgen er en ny arbeidsdag så nå må batteriene lades opp til et forhåpentligvis yrende kafèliv på Trudvang i morgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar