4. august 2010

Sommerferie


Nå er ferien denne sommeren over, og jeg har hatt noen travle dager i Østerdalen samt noen rolige dager i Skjåk. Marita, Gro og jeg hadde utsalg under Kaupangr Martn og kan si oss fornøyde med det. På Kroken ble det igjen liv og røre når jeg inviterte til bursdagsfeiring - selve feiringa var det Marita som sto for :) Så dro jeg til Skjåk for å nyte fridagene og sommerdagene. Der var det masse folk og dyr - og dagene gikk kjempefort. Jeg og mor avslutta ferien med en Bøverdalstur med Mårten og Aragon. Pappa har innledet et nært forhold med Mr. Mazda - så nå er bilen min i mye bedre humør og turen tilbake til Østerdalen gikk nesten hompefritt med nye støtdempere. Da er det bare å komme seg tilbake på jobb og nyte hverdagen. Teller ned til folket kommer tilbake til skolestart, slik at det blir litt mer selskap å få :)

1 kommentar: