22. juni 2010

Kroksætra

Det er vel ingen som har gjort så stor sak ut av å ha en nattvakt som jeg har gjort denne uken. Men nå er det gjort! Jeg har hatt første opplæringsnatt på hotellet, og det gikk over all forventing. Ikke dumt at den første natta var den korteste natta hele året, selv om timeantallet var det samme :) Da jeg kom hjem la jeg meg ut på plenen der jeg holdt ett øye åpent for å følge med de tre nabo "jentene", Dixie, Flora og Hera, så de ikke lurte seg ut på den ville Rv3 eller fant på noen andre fantestreker. Da klokken tippet tre var det på tide å "stå opp" og få døgnet på rett kjør igjen. Etterhvert ble det middag på damene og en aftenstur til Kroksætra for å telle sau. Man blir trøytt av å telle sau, men opplagt av frisk luft og godt selskap. Har fått mye mer ut av dagen enn jeg trodde etter så mange timer på sålene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar